język

W Media Ready łączymy wieloletnie doświadczenie w pracy w produkcji oraz w agencjach kreatywnych.

Ponieważ sami jesteśmy jednocześnie twórcami, producentami i performerami, możemy dostarczać treści wideo, które przy kilkukrotnie niższym budżecie niż rzeczy produkowane „klasycznie”, zachowają wysoki poziom artystyczny i realizacyjny. Już na początkowym etapie tworzenia pomysłu jesteśmy w stanie zaproponować optymalne kosztowo rozwiązania.

"Myślę, co robić."

Rafał Górski

Rafał Górski

creative partner / reżyser
20 lat doświadczenia w branży reklamowej. W swoim dorobku ma kilkadziesiąt nagród na festiwalach reklamowych (Cannes Lion Cyber, New York Festival, Grand Prix GoldenDrum, Eurobest, Epica, KTR). Współtwórca platformy komunikacji marki CCC „Go for more”. Od 2008 roku dyrektor kreatywny CHANGE Serviceplan. Juror na festiwalu Cannes Lions. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

"Robię to, co robię i robię to, czego inni nie chcą robić."

Patrycja Kędziorek

Patrycja Kędziorek

client service
10 lat doświadczenia w client service. Pierwsze kroki stawiała przy organizacji eventów, a kolejne w CHANGE/Serviceplan prowadząc kampanie digitalowe (performance, rich media, dynamiczny remarketing, wizerunek) dla Klientów taki jak: Polski Standard Płatności (BLIK), Lenovo, Tchibo Polska, pracując przy budowie stron www i kampaniach ATL. Prywatnie - uwielbia podróże, dobrą muzykę i... zorganizowanie. ;)

"Jaki jest najlepszy film świąteczny i dlaczego jest nim "Szklana Pułapka"?"

Michał Biliński

Michał Biliński

Creative Editor & Director
Jest magicznym połączeniem reżysera i montażysty z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży filmowej. W swoim dorobku ma reklamy, teledyski, filmy fabularne, dokumentalne oraz produkcje niezależne, które były wielokrotnie nagradzane na festiwalach min. w Gdyni, Filmowej Górze, Warszawie, Zielonej Górze, Londynie, Berlinie, Nowym Jorku, Toronto, Barcelonie i Rio de Janeiro. Dzięki doświadczeniu zarówno na planie, jak i w montażowni, potrafi patrzeć na projekt całościowo – od pierwszego kadru aż po finalny obraz. Po godzinach jest pasjonatem horrorów, thrillerów i kina akcji. Kolekcjonuje winyle z muzyką z horrorów lat 80. Jak mówi: w wolnym czasie drze mordę w moim projekcie grind-death metalowym.

"Na planie zawsze coś wybucha. Ważne, żeby to była kreatywność, a nie agregat prądotwórczy."

Karolina Wiśniewska

Karolina Wiśniewska

Production Manager
Doświadczona managerka produkcji z ponad 6-letnim stażem w branży filmowej i reklamowej. Specjalizuje się w przygotowywaniu kosztorysów, organizacji planów zdjęciowych oraz nadzorze postprodukcji. Pracowała dla takich firm jak Outline Film, ColorOffOn i SZUT SZUT Studio, gdzie odpowiadała za rozliczenia, kontakty z klientami i agencjami aktorskimi oraz sprawne zarządzanie całym procesem produkcyjnym. Ma świetny kontakt z ludźmi i jeśli nie da się wejść drzwiami, to z pewnością znajdzie sposób, żeby wpaść oknem. Po pracy natomiast jej serce należy do psów – mówi, że one też zawsze znajdą sposób, żeby zwrócić na siebie uwagę.

"Cry, but film"

Veronika Romenska

Veronika Romenska

production coordinator
Po ukończeniu Katowickiej Szkoły Filmowej rozpoczęła pracę jako asystentka produkcji w Media Ready. Wcześniej wyprodukowała kilka krótkometrażowych filmów razem z innymi studentami, które zostały wybrane na różne festiwale filmowe. Oprócz pracy przy produkcji, rozwija się jako content creator i ma talent do tańca.

"Gdy kochasz to, co robisz, nie pracujesz. Tworzysz."

Piotr Jegliński

Piotr Jegliński

videographer
Z zawodu montażysta, z pasji operator. Edukację zdobywał w Akademii Filmu i Telewizji i w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Członek PSM - Polskiego Stowarzyszenia Montażystów. Ponad 20 lat doświadczenia, kilkaset zmontowanych reklam. Uwielbia pracę na planie, precyzję i… kabelki :) Kocha rozwiązywać problemy techniczne. Przez lata placował m.in. dla Universal Music Polska, Sony Music, Warner Music, Endemol Shine, Saatchi&Saatchi, Prodigious. Prywatnie - gadżeciarz i rolkarz.

"W mojej pracy najważniejsze są porządek i dobre planowanie, bo After Effect potrzebuje bardzo dużo wolnego miejsca na dysku."

Krzysztof Czermiński

Krzysztof Czermiński

ilustrator, animator 2D
Swoją pierwszą amatorską animację stworzył jako dziecko w wieku 13 lat. Przygodę w branży reklamowej 18 lat temu. Zajmował stanowiska animatora, senior designera, Senior Art Directora m in. agencjach DDB i Change Warsaw. Autor wielu digitalowych kampanii dla McDonalds, Toyota, Lipton, Algida, Allianz Direct, Bank Millennium, T-Mobile, Tchibo, Netia, Orange i innych. 3 lata temu powrócił do swoich korzeni - animacji. Prywatnie - miłośnik fotografii, ćwiczy na drążkach, biega, pływa i jeździ na rowerze.

Opowiedz nam więcej o swoim projekcie

    Zadzwoń do nas jeśli wolisz kontakt bezpośredni:

    +48 502 548 495

    Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

    Opowiedz nam więcej o swoim projekcie

      Zadzwoń do nas jeśli wolisz kontakt bezpośredni:

      +48 502 548 495

      Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.
      contact

      *Podana cena jest ceną szacunkową, nie odnosi się bezpośrednio do prezentowanej pracy, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i nie powinna być podstawą do jakichkolwiek dalszych analiz i obliczeń a wypełnienie formularza nie jest równoznaczne z przyjęciem zlecenia.